29 Ağustos 2011 Pazartesi

Büyülü Ormandan Kaçarken...


Kaçtım kaçtım olmadı.
 Hindistana kaçtım Nepale uçtum.
 Himalayaları koştum ormana gidip kuleye tırmandım.
Dolunay vardı gece çok karanlıktı …
Aslanlar aşağıda ben yukarıda
Tüm gece üstumü örttüm yine oradaydı…
Uçaga bindim bir gün gittim bir günüm daha oldu ama hala oradaydı…
Karanlıkları bekledim atlara binip ormanlara geldim,
 Ağaclar vardı çok uzunlardı.
Milyon yaşında göktelen boyunda.
 Yürüdüm yürüdüm büyülü ormanda.
 Derinlere gittikçe korkular içimde ya kaplanlar gelipte yerlerse diye…
Biter miydi acaba susarmıydı kafamdakiler diye.
Bilemedim cevabını almadan  cevabımı.
Koşarak kaçtım…
Şimdi burdayım sabahın 7sinde meditasyon odasında sadece sessizce
Kendimle bedenimle zihimle
 Rüyalarımın ektisinde
 Zihnim bulanık
 ama
Huzurluyum
Huzurusuzluk içinde…

Hiç yorum yok: