29 Nisan 2014 Salı

NİSAN ÖYKÜLERİ: TAZE İNCİR


Hayatta en çok korktuğun şey nedir niye sordu?
Sanırım sevdiğim birini kaybetmek dedim.
Peki ölümden korkmuyor musun dedi.
Kendi ölümumden mi? Yok hayır korkmuyorum.
Sanırım mutlu yaşayan biriyim, ölmekten de korkmuyorum.
Ama ailemden birini kaybedersem ben de kaybolurum.
Ben çok korkuyorum dedi, keşke bir uçak kazasında ölsem. Bedenim paramparça olsa aniden ...hem acı da çekmem belki...
Sana sarılmamı ister misin dedim?
Gözlerime baktı,
Gözlerine baktım...
Yanlızlığını hatırladı.
Yaşlanmış elleri vardı.
Yaşamı gençti zira...
Annemi özledim dedi.
Annemi özledim dedim.
Güneş yeni doğmuştu.
Ağaçtan incirler düşmüştü.
Öyle güzel kokuyorlardı ki...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sonsuza kadar yaşamak ister misin diye sordu
İsterdim dedi. Sen sonsuza kadar yaşamk ister misin diye sordum.
Ölmemeyi istemezdim dedi.
Butun sevdiklerimi sonsuza kadar özleyeceğime ölmeyi tercih ederim dedi.
Yerden bir taş aldı ve durgun denize fırlattı.
Dalgaların yayılmasını ve yayıldıkça mavinin enginliğinde yok oluşlarını seyrettik.