5 Aralık 2011 Pazartesi

Mini Mini Öyküler




Hüzünlü bir aşk hikayesi

Benle Sen vardık,

Ben ile Sen olmadan.

Ben ve Sen olduk,
O gelmeden.

Ben ve Sen ve O olduk,

Ben,Sen ile O olmadan. 

Sonra Ben,Sen,O olduk ,

Ben öldüm ,O gitti ,Sen kaldın.

Ben doğdum,Sen öldün,

Ben Kaldım. 

***
a sad love poem by me

I killed my lover ,buried him under a tree
I 
I plant some daisies on him

to see if he still loves me

***

Gölge


Bedenini arayan bir gölge gibiyim bu dünyada;
O yana koşuyorum bulamıyorum bu yana koşuyorum yok.

Geçmişimin bir hayaleti, 

Hüznümün bir laneti. 

Korkuyorum çocuk yapmaktan, 
korkuyorum onları koruyamamaktan. 
Korkuyorum onlara da miras bırakmaktan 

Taşıdığım bu laneti...
  
***
Melankoli

O da biliyor gizli gizli ağladığımı. Karşımda karanlıkta oturuyor. Sigarasından derin bir nefes alıyor, başını çeviriyor öteki tarafa ,izin veriyor bana ; aksın gözyaşlarım gizlice diye...
Dinledikce o şarkıları o da hüzünleniyor ,o da hissediyor aynı şeyi ama işte bu akşam bana bırakıyor hüznü. 
Sessizce, sözsüzce..
  ***
Hangisi?



Suyun dibinde nefesini tutmus bekliyordu.Ağzından çıkan kabarcıklar an be an biten hayatının habercileriydi, kabarcikları izliyordu , birazdan 
ölürüm herhalde diye düşünüyordu.Birden suyun yüzeyindeki siluetini farketti. Kendisine doğru bakıyordu. Nefesini tutmustu yanaklarını şişirmiş. Peki hangisi gerçekti? Suyun dibindeki mi yoksa suyun üzerindeki mi? ve neden hala ölmemişti..
ve ani bir kararla doğruldu ve parmaklarını suyun yüzeyine uzatti...
Hiç te derin değildi ...
Yüzme öğrenmem lazım diye aklından geçirdi...

 ***
Mini korkunç öykü


Elinde Selpak satmaya çalışıyordu:
 almadım...Biraz bozuldu.

Sen İffete benziyorsun dedi.

Hangi iffet teyze dedim. 

Hani dizisi var ya dedi.

Ay aman be teyze dedim.

Aman be yavrum dedi.

Kaderin benzemesin.

O gece eve otobüsle döndüm.

Bakkaldan Selpak aldım
  
***



Hiç yorum yok: